Recruitment
with care

Blog

Blog Michiel: 1001 redenen waarom we onze website hebben vernieuwd

Operationeel directeur Michiel Jonkers vertelt over de noodzaak voor de nieuwe website

30 jan. 2018

Een nieuwe website: waarom? Heel eerlijk: dat heb ik mijzelf ook meermalen afgevraagd de afgelopen maanden. Wat een werk…

Maar goed, het was wel echt nodig. Waarom? Er zijn veel redenen, ingegeven door zowel interne als externe ontwikkelingen. Professionals in Food heeft de afgelopen jaren een stevige ontwikkeling doorgemaakt. Waar we van origine vooral levensmiddelenvacatures binnen de kwaliteitszorg en op en rond het laboratorium bemiddelden, kwamen daar banen binnen Supply Chain, Marketing en Sales,  Productiemanagement en Research and Development bij. Alles nog altijd binnen onze specialisatie: food. Op die manier zijn we uitgegroeid tot een bemiddelaar waar opdrachtgevers en professionals uit de food industrie terecht kunnen voor een breed pallet aan vacatures. Dat verhaal willen we sterker naar voren laten komen.

"Met de nieuwe site willen we sterker neerzetten wie we zijn: een gedreven club integere mensen die het graag leuk heeft en graag goed doet."

Eigen identiteit laten zien
Ook oogde site wat gedateerd. Je moest even goed kijken wilde je zien dat je hier met een arbeidsbemiddelaar binnen de food van doen had. Ook zagen we kansen om met een nieuwe website ook de verbreding van onze services (e-assessments en opleidingsaanbod) sterker te benadrukken. Tot slot wilden we met de nieuwe site sterker neerzetten wie we zijn: een gedreven club integere mensen die het graag leuk heeft en graag goed doet. Daarvoor hebben we gespeeld met de opmaak, teksten, kleurstellingen en animaties.

Een belangrijke externe ontwikkeling is de opkomst van online media die vacatures direct van jouw site afhalen. Dat vergroot de impact van de vacaturepresentaties op de eigen site. Waar advertenties op jobsites nog vaak gekaderd worden door de opmaak van de betreffende site, kun je op je eigen site helemaal ‘los’. We wilden daarom de marketingwaarde van de vacatures voor onze opdrachtgevers een boost geven. Werken met hun logo’s deden we al, daar voegen we nu beeldmateriaal (foto en video) aan toe.

Dat, gekoppeld aan extra functionaliteiten voor het doorsturen en opslaan van vacatures, maakt onze vacaturepagina weer up-to-date.

Ik hoop dat je eens wilt rondkijken op onze site om voor jezelf te beoordelen of we in onze opzet zijn geslaagd. Heb je suggesties tot verdere verbetering? Draag ze gerust bij ons aan via info@professionalsinfood.nl.

Cookie instellingen

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren