Recruitment
with care

Testimonial - Sensus


Na meerdere succesvolle bemiddelingen voor onze opdrachtgever Sensus, producent van inuline en onderdeel van Royal Cosun, was het tijd voor een tussentijdse evaluatie van onze samenwerking. Wij kennen Sensus als een uiterst klantgerichte organisatie met een no-nonsense cultuur, die goed is voor zijn mensen. Zelf zijn we dan ook erg content met de samenwerking. Niet alleen is het contact erg prettig, ook zijn de door ons geplaatste professionals positief over hun werk. Gelukkig is de waardering wederzijds. We spraken met Vera Gladdines, die vanuit haar rol als HR Officer een vast aanspreekpunt voor ons is. 

“Wat ik vooral fijn vindt aan de samenwerking met jullie is dat jullie goed contact houden. Ook als er in een week even geen nieuwe kandidaten zijn voorgesteld, bellen jullie wel om de voortgang te bespreken. Dat vind ik heel fijn. Zo houd ik ook goed zicht op de voortgang en dat werkt prettig samen. Ook stellen jullie goede kandidaten voor. Daar is geen echte mismatch. Het zijn goede kandidaten en nog betere.

019 19003 Pif Vera Gladdines Vrijstaand

"Een te eenzijdig, positief verhaal over kandidaten maakt het verhaal minder geloofwaardig"

Als ik jullie dienstverlening in een paar steekwoorden moet omschrijven, dan ga ik voor sociaal, doelgericht en kwalitatief goed. Sociaal, omdat jullie goed contact houden, maar ook uit jullie communicatie online blijkt het sociale karakter. Doelgericht, omdat jullie goed doorvragen en tot de kern willen komen. Kwalitatief vind ik jullie goed omdat jullie mooie vacatures maken en de matches in orde zijn. Ook de manier waarop jullie de kandidaten voorstellen is goed. Jullie melden zowel de positieve kanten van een kandidaat als de mogelijke aandachtspunten. Het geeft meer beeld van de kandidaten al voordat ze bij ons op gesprek komen. Wij gebruiken dat als input voor het gesprek. Andere bureaus presenteren kandidaten nog wel eens te eenzijdig positief met veel populair taalgebruik. Dat gaat dan heel commercieel, waardoor het verhaal wat minder geloofwaardig wordt.

Verbeterpunten? Daar moet ik even over nadenken. Misschien dat jullie onze eigen vacature-omschrijvingen aanpassen om ze aantrekkelijker te maken voor de lezer. Jullie vertellen dan bijvoorbeeld hoe een normale werkdag eruit ziet en waarom het leuk is om hier te werken. Ik snap wel dat dat vanuit marketingoogpunt goed kan zijn en dat je zo meer reacties krijgt, maar soms is het naar mijn mening wat té enthousiast. Dat past dan misschien wat minder bij hoe wij als organisatie zijn.”

Op zoek naar nieuwe collega's en zou je zelf een keer willen ervaren hoe het is om met Professionals in Food samen te werken? Neem dan direct telefonisch contact met ons op of stuur ons een bericht. We maken graag kennis. 

Cookie instellingen

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren